Açılış Səhifəsi et

 Favorilərə əlavə et
Kəlam həyatın başlanğıcı və sonudur, Öyrənin beşikdən qəbrə qədər
Son xəbərlər
 
  • AzKOMA növbəti maarifləndirici layihəsini təqdim edir
  • “Azərbaycan qəhrəmanları. Virtual bələdçi” layihəsi davam edir
  • İslam ölkələri jurnalistləri bir arada
  • İslamın ailəyə və qadına verdiyi dəyər
  • Qurban ibadətinin fəlsəfəsi
  • İslamda elmə baxış
  • Konstitusiyada nə dəyişdirildi?
  • “Mədəni irsimiz rəqəmsal dünyada” layihəsinin balacalara yeni sürprizi
  • Heydər Əliyevin dini dəyərlər haqqında müdrik fikirləri
  • Heydər Əliyevin milli-mənəvi dəyərlər haqqında müdrik fikirləri
  • Multikultural subyektlərin məşğuliyyəti: iqtisadiyyat və turizm
  • Ailәvi turizm üçün sәrfәli mәkanı - Buynuz kəndi "Şirvan" İstirahət Mərkəzi
  • Dövlətçilik hissi və milli-mənəvi dəyərlər sistemi
  • "Bakı prosesi" və onun multikultural əhəmiyyəti
  • Azərbaycan qanunlarında milli məsələlər necə tənzimlənir?
  • Dövlət Komitəsi daha 5 dini icmaya maliyyə yardımı ayırdı
  • Qəbir ziyarəti Quranda qadağan edilibmi?
  • Əxlaq elə bir güzgüdür ki...
  • Bidəti necə tanıyaq?
  • "Yaxşılığa yaxşılıq" və "Tülkü və hacıleylək"
  • İctimai Birlik bələdiyyələri maarifləndirir
  • Mediada İnnovativ Təşəbbüslərə Dəstək İctimai Birliyi tədbir keçirdi
  • Deputatın oğlu ittihamlara cavab verdi: Yazılanlar böhtandır...
  • Bələdiyyələrin yaradılmasının obyektiv zəruriliyi
  • Bələdiyyə fəaliyyəti necə qiymətləndirilir?
  •  
     
     
     

     
    Kəlam jurnalı
     
     
     
    Bannerlərin mübadiləsi
     
    kod almaq:
    Axtarış: 
    İnteraktiv nağıllarının hazırlanması davam olunur
    Kompüter Oyunları Milli Assosiasiyası Azərbaycan Gənclər Fondunun (AGF) dəstəyi ilə “Mədəni irs və müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyaları: interaktiv nağıllar” layihəsini gerçəkləşdirməyə davam edir. 
    Həmin layihənin üçüncü mərhələsi çərçivəsində daha iki nağıl -  (“Cırtdan” və “Ovçu Məhəmməd”) hazırlanıb. Bu nağıllar İKT-nin yenilikləri ilə maraqlanan geniş auditoriyaya Azərbaycan xalqının mədəni irsi ilə tanış olmaq imkanı verir. 
    Kompüter Oyunları Milli Assosiasiyasının prezidenti Ramil Əliyevin sözlərinə görə, bu innovativ layihə çərçivəsində uşaqların maarfləndirilməsinə və inkişafına yönəldilmiş interaktiv nağıllar hazırlanır. «İnteraktiv nağıllar ilk növbədə uşaq və gənclər auditoriyası üçün nəzərdə tutulub. Bu layihəyə faktiki olaraq onların valideynləri də cəlb ediləcək” – Ramil Əliyev söylədi.
    İnteraktiv nağılların xüsusi hazırlanmış vizual effekti dünyada geniş istifadə olunan və sensor ekran imkanını dəstəkləyən iOS və Android mobil platformalarına uyğunlaşdırılıb. Bununla da sözügedən nağıllar planşet kompüter və smartfonlar da daxil olmaqla bütün müasir cihazlar üçün əlçatandır. 
    Qeyd edək ki, interaktiv nağılların unikallığı ekran qarşısındakı uşağın özünü orada baş verən proseslərin iştirakçısı kimi hiss etməsi, istədiyi əşyaya toxuna və ekranda baş verənlərə birbaşa müdaxilə edə bilməsidir. Üstəlik, nağılları səssiz izləmək də mümkündür. Belə ki, uşaqlar interaktiv cizgi filminin səsini tam almaqla subtitrlərin köməyilə nağılı özləri oxuya bilərlər. Bu da öz növbəsində balacaların oxumaq, təxəyyüllərini genişləndirmək və ünsiyyət yaratmaq qabiliyyətlərinin inkişafı üçün olduqca önəmlidir. Ən əsası isə uşaqlarımız kiçik yaşlarından etibarən müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə tanış ola və müasir qacetlərdən istifadə etməyi öyrənə biləcəklər.
    “Bizim təşkilatımız dövlət tərəfindən həyata keçirilən gənclər siyasətinin ümumi konsepsiya çərçivəsində silsilə interaktiv nağıllar yaradır. Müasir formatda xalq nağılları həm uşaqlar və gənclər, həm də maraq göstərən insanlar üçün maraqlıdır. Bundan başqa, hazırlanacaq interaktiv nağıllar silsiləsi uşaqların həm kompyuter sahəsində biliklərinin inkişaf etdirilməsini və onların ümumi dünya görüşünün genişləndirilməsini, kiçik yaşlı uşaqların milli əlifbamızla, hərf və səslərin yazılışı və tələffüzü, heca və bütöv sözlərin oxunuşu ilə tanışlığı nəzərdə tutur. Bundan əlavə, bir sıra oyunlar uşağın ümumi inkişafına, məntiq və düşüncəsinin inkişaf etdirilməsinə yönəldilir” – Ramil Əliyev əlavə etdi.
    Hazırda layihə çərçivəsində hazırlanmış bütün nağılları yükləmək mümkündür. Belə ki, siz “Play Market” vasitəsilə (https://play.google.com) istədiyiniz nağılı və yaxud istehsalçının adını –AzKOMA sözünü axtarışa vermək yolu ilə istədiyinizi əldə edə bilərsiniz.

    Birbaşa yükləmə linkləri:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=air.cirtdan - “Cırtdan” nağılı;

    https://play.google.com/store/apps/details?id=air.Ovcumahammad - “Ovçu Məhəmməd” nağılı.

    https://play.google.com/store/search?q=azkoma - digər nağıllar.
         . Liveinternet FaceBook livejournal.com Twitter
    +  -  Çap 
    Yerləşdirilib: 23.12.14 | Baxılıb: 1025

    Rubrikalar
     
    Jurnalın qurucusu
     

     
    Alim öldü - aləm öldü
     
     
    Yubiley
     
     
    Nəşrlərimiz
     
     
    Torpaqlarımızı qaytaraq..
     
     
     
     
    Axtarış
     

    Jurnalın arxivi
     
    2024
    Yanvar(0)
    Fevral(0)
    Mart(0)
    Aprel(0)
    May(0)
    İyun(0)
    İyul(0)
    Avqust(0)
    Sentyabr(0)
    Oktyabr(0)
    Noyabr(0)
    Dekabr(0)
    Arxiv
     
    Sen.2024
    .......
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30