Açılış Səhifəsi et

 Favorilərə əlavə et
Kəlam həyatın başlanğıcı və sonudur, Öyrənin beşikdən qəbrə qədər
Son xəbərlər
 
  • AzKOMA növbəti maarifləndirici layihəsini təqdim edir
  • “Azərbaycan qəhrəmanları. Virtual bələdçi” layihəsi davam edir
  • İslam ölkələri jurnalistləri bir arada
  • İslamın ailəyə və qadına verdiyi dəyər
  • Qurban ibadətinin fəlsəfəsi
  • İslamda elmə baxış
  • Konstitusiyada nə dəyişdirildi?
  • “Mədəni irsimiz rəqəmsal dünyada” layihəsinin balacalara yeni sürprizi
  • Heydər Əliyevin dini dəyərlər haqqında müdrik fikirləri
  • Heydər Əliyevin milli-mənəvi dəyərlər haqqında müdrik fikirləri
  • Multikultural subyektlərin məşğuliyyəti: iqtisadiyyat və turizm
  • Ailәvi turizm üçün sәrfәli mәkanı - Buynuz kəndi "Şirvan" İstirahət Mərkəzi
  • Dövlətçilik hissi və milli-mənəvi dəyərlər sistemi
  • "Bakı prosesi" və onun multikultural əhəmiyyəti
  • Azərbaycan qanunlarında milli məsələlər necə tənzimlənir?
  • Dövlət Komitəsi daha 5 dini icmaya maliyyə yardımı ayırdı
  • Qəbir ziyarəti Quranda qadağan edilibmi?
  • Əxlaq elə bir güzgüdür ki...
  • Bidəti necə tanıyaq?
  • "Yaxşılığa yaxşılıq" və "Tülkü və hacıleylək"
  • İctimai Birlik bələdiyyələri maarifləndirir
  • Mediada İnnovativ Təşəbbüslərə Dəstək İctimai Birliyi tədbir keçirdi
  • Deputatın oğlu ittihamlara cavab verdi: Yazılanlar böhtandır...
  • Bələdiyyələrin yaradılmasının obyektiv zəruriliyi
  • Bələdiyyə fəaliyyəti necə qiymətləndirilir?
  •  
     
     
     

     
    Kəlam jurnalı
     
     
     
    Bannerlərin mübadiləsi
     
    kod almaq:
    Axtarış: 
    Rövşən Ağayev: Müəllimlərə dövlət qulluqçusu statusu islahatlar aparıldıqdan sonra verilməlidir
    “Müəllimlərin və həkimlərin dövlət qulluqçusu statusu alması ilə bağlı təkliflər xeyli müddət idi ki, vətəndaş cəmiyyəti institutları tərəfindən səsləndirilirdi”. Bunu “KƏLAMİNFO”ya son günlər müzakirə olunan müəllim və həkimlərin dövlət qulluqçusu hesab edilməsi məsələsini şərh edərkən İqtisadi Təşəbbüslərə Yardım İctimai Birliyinin sədr müavini Rövşən Ağayev deyib. Qeyd edək ki, Prezident İlham Əliyev aprelin 20-də sərəncam imzalayaraq dövlət büdcəsindən maliyyələşdirilən təhsil və səhiyyə müəssisələrində işin dövlət qulluğunun xüsusi növünə aid edilməsinə dair Konsepsiya layihəsinin hazırlanmasını tapşırıb. R.Ağayevin sözlərinə görə, dünyanın bir çox ölkəsində xüsusilə müəllimlərin dövlət qulluqçusu statusu var: “Bu statusun çoxsaylı təminatı var. Maddi təminatlar öz yerində, amma dövlət qulluqçusu statusunun həm də bir psixoloji tərəfi var. Bütün dünyada dövlət qulluqçuları cəmiyyəti idarə edən, cəmiyyətə yön verən intellektual bir kəsimdir. Bu gün Azərbaycanda dövlət qulluqçularının həm əməkhaqqı, həm pensiya, həm də digər maddi təminatları kifayət qədər yüksəkdir. Təbii ki, müəllimlər, həkimlər bu statusu qazandıqdan sonra o maddi təminatlar həm də onlara aid olacaq. Amma bu o demək deyil ki, müəllim və həkimlər status alandan sonra dərhal digər dövlət qulluqçuları kimi çox yüksək əməkhaqqı ilə təmin olunacaq. Bu, çətin olar. Ona görə də bəzi ölkələrdə nisbətlər müəyyənləşdirilir. Yəni tutaq ki, təhsil, səhiyyə işçilərinin əməkhaqqı ali ranqlı məmurların əməkhaqqısının, məsələn, 70-75 faizi civarında tarifikasiya olunur. O baxımdan burda əsas məsələ statusun verilməsidir. Bu isə xüsusilə Azərbaycan reallığında asan məsələ deyil”. R.Ağayevin fikrincə, ilk növbədə müəllim peşəsinin nüfuzunu artırmaq lazımdır: “Məsələn, bu gün 200-250 balla ali məktəbə qəbul olunan müəllim peşələri var. Müəllimliyə qəbul məsələsinə ciddi standartlar müəyyənləşdirmək lazımdır. Hüquq, tibb fakültələrinə çox yüksək ballar tələb olunur, amma 250 balla müəllim peşəsinə sahib olmaq mümkündür. Mən düşünürəm ki, həm həkim, həm də müəllim peşəsinə qeyri-ənənəvi yanaşma tətbiq etmək olar. Həmin peşələrə minimum keçid balı qoyula bilər. Digər bir məsələ ondan ibarətdir ki, bizdə xüsusən orta məktəblərdə müəllimlərin sayı normadan təxminən 40 faiz çoxdur. Bir müəllimə düşən şagird hesabına görə Azərbaycan orta Avropa göstəricisini təxminən 40-45 faiz üstələyir. Müəllimlərin sayının çox olması da son 10-15 ildə baş verib. Həm də müəllim əməyi xüsusən xanımlar üçün rahat iş yeri olduğuna görə valideynlər övladlarını o istiqamətə yönəltməyə üstünlük veriblər. Hökumət isə əslində, tələbatla ixtisas sayı üzrə müəllim yerini düzgün hesablaya bilməyib. Bu məsələ də mütləq öz həllini tapmalıdır. Təsəvvür edin, təkcə orta məktəblərdə 170 min nəfərdən artıq müəllim çalışır. Heç bir attestasiya sistemi olmadan, o müəllimlərin hamısının bu adı daşımağa layiq olduğunu öyrənmədən indiki kontingentə dövlət qulluqçusu statusunun verilməsinin tərəfdarı deyiləm. Müstəqil attestasiya sistemi qurulmalıdır, qeyd edilən islahatlar getməlidir. O halda bu statusu verməklə cəmiyyətdə müəllimin nüfuzunu artırmaq olar”. Dövlət qulluqçuları pensiyaya çıxdıqda da əlavə təminatları olur. R.Ağayevin sözlərinə görə, bu statusun daşıyıcıları pensiyaya çıxarkən təmsil olunduqları vəzifədə verilən əməkhaqqının 80 faizi məbləğində pensiya alır: “Onların pensiyası həmişə indeksasiya olunur. Yəni şəxs işdən çıxdıqdan sonra da tutduğu vəzifədə əməkhaqqı artdıqca onun pensiyası avtomatik olaraq indeksasiya edilir. Bu baxımdan dövlət qulluqçularının pensiya təminatı yaxşıdır”.
         . Liveinternet FaceBook livejournal.com Twitter
    +  -  Çap 
    Yerləşdirilib: 23.04.11 | Baxılıb: 210

    Rubrikalar
     
    Jurnalın qurucusu
     

     
    Alim öldü - aləm öldü
     
     
    Yubiley
     
     
    Nəşrlərimiz
     
     
    Torpaqlarımızı qaytaraq..
     
     
     
     
    Axtarış
     

    Jurnalın arxivi
     
    2024
    Yanvar(0)
    Fevral(0)
    Mart(0)
    Aprel(0)
    May(0)
    İyun(0)
    İyul(0)
    Avqust(0)
    Sentyabr(0)
    Oktyabr(0)
    Noyabr(0)
    Dekabr(0)
    Arxiv
     
    Sen.2024
    .......
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30