Açılış Səhifəsi et

 Favorilərə əlavə et
Kəlam həyatın başlanğıcı və sonudur, Öyrənin beşikdən qəbrə qədər
Son xəbərlər
 
  • AzKOMA növbəti maarifləndirici layihəsini təqdim edir
  • “Azərbaycan qəhrəmanları. Virtual bələdçi” layihəsi davam edir
  • İslam ölkələri jurnalistləri bir arada
  • İslamın ailəyə və qadına verdiyi dəyər
  • Qurban ibadətinin fəlsəfəsi
  • İslamda elmə baxış
  • Konstitusiyada nə dəyişdirildi?
  • “Mədəni irsimiz rəqəmsal dünyada” layihəsinin balacalara yeni sürprizi
  • Heydər Əliyevin dini dəyərlər haqqında müdrik fikirləri
  • Heydər Əliyevin milli-mənəvi dəyərlər haqqında müdrik fikirləri
  • Multikultural subyektlərin məşğuliyyəti: iqtisadiyyat və turizm
  • Ailәvi turizm üçün sәrfәli mәkanı - Buynuz kəndi "Şirvan" İstirahət Mərkəzi
  • Dövlətçilik hissi və milli-mənəvi dəyərlər sistemi
  • "Bakı prosesi" və onun multikultural əhəmiyyəti
  • Azərbaycan qanunlarında milli məsələlər necə tənzimlənir?
  • Dövlət Komitəsi daha 5 dini icmaya maliyyə yardımı ayırdı
  • Qəbir ziyarəti Quranda qadağan edilibmi?
  • Əxlaq elə bir güzgüdür ki...
  • Bidəti necə tanıyaq?
  • "Yaxşılığa yaxşılıq" və "Tülkü və hacıleylək"
  • İctimai Birlik bələdiyyələri maarifləndirir
  • Mediada İnnovativ Təşəbbüslərə Dəstək İctimai Birliyi tədbir keçirdi
  • Deputatın oğlu ittihamlara cavab verdi: Yazılanlar böhtandır...
  • Bələdiyyələrin yaradılmasının obyektiv zəruriliyi
  • Bələdiyyə fəaliyyəti necə qiymətləndirilir?
  •  
     
     
     

     
    Kəlam jurnalı
     
     
     
    Bannerlərin mübadiləsi
     
    kod almaq:
    Axtarış: 
    Ankarada Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsi üzrə növbəti müzakirələr başlayıb
    Bu gündən oktyabrın 7-dək Türkiyənin Ankara şəhərində Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu bağlantısı layihəsi üzrə növbəti müzakirələr başlayır. Nəqliyyat Nazirliyindən KƏLAMİNFO-ya verilən məlumata görə, Gürcüstan, Azərbaycan və Türkiyə nümayəndələrinin iştirak etdiyi tədbirdə MDB dəmir yolları şəbəkəsində hərəkət edən müxtəlif tipli vaqonların Türkiyə və eləcə də Avropa dəmir yollarında texniki baxımdan hərəkət etmələrinin mümkünlüyü, yarana biləcək çətinliklərin öyrənilməsi və onların həlli yolları eləcə də Gürcüstan dəmir yolunun Ahalkələk stansiyasında müxtəlif növlü vaqonlardan ibarət tərtib edilmiş qatarların hansı qaydada hərəkət etmələri araşdırılacaq. Qeyd edək ki, cari ilin 3 avqust tarixində Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsi üzrə Üçtərəfli Əlaqələndirmə Şurasının 2-ci iclası keçirilmiş və orada 1520 mm izli Müstəqil Dövlətlər Birliyinə (MDB) məxsus yük və sərnişin vaqonlarının tip və əndazələrinə (qabaritlərinə) görə vaqonların 1435 mm izli Türkiyə dəmir yollarındakı qabarit keçidlərinə uyğun texniki parametrlər üzrə görülmüş işlər barədə müzakirələr aparılmışdı. Sözügedən görüşdə verilən qərara əsasən, Nəqliyyat Nazirliyində MDB dəmir yolları şəbəkəsində hərəkət edən müxtəlif növlü (yarımvaqon, platforma, qapalı, sisternə, semetdaşıyan, taxıldaşıyan və s.) vaqonların 9238-83 Dövlət standartı ilə müəyyən edilən T, 1-T, 1-BM (0-T), 0-BM (01-T), 02-BM (02-T), 03-BM (03-T) tipli qabaritlərinə, avtomatik qoşqu və tormoz sisteminə görə Türkiyə dəmir yolları şəbəkəsində hərəkətinin mümkünlüyünün araşdırılması məqsədi ilə Nazirliyin Təhlükəsizlik və fövqəladə hallar şöbəsinin müdiri Kazım Şərifovun rəhbərliyi ilə İşçi qrup yaradılmışdı. Türkiyənin Ankara şəhərində keçirilən üçtərəfli görüşdə də Nəqliyyat Nazirliyini K. Şərifov təmsil edir.
         . Liveinternet FaceBook livejournal.com Twitter
    +  -  Çap 
    Yerləşdirilib: 04.10.10 | Baxılıb: 180

    Rubrikalar
     
    Jurnalın qurucusu
     

     
    Alim öldü - aləm öldü
     
     
    Yubiley
     
     
    Nəşrlərimiz
     
     
    Torpaqlarımızı qaytaraq..
     
     
     
     
    Axtarış
     

    Jurnalın arxivi
     
    2024
    Yanvar(0)
    Fevral(0)
    Mart(0)
    Aprel(0)
    May(0)
    İyun(0)
    İyul(0)
    Avqust(0)
    Sentyabr(0)
    Oktyabr(0)
    Noyabr(0)
    Dekabr(0)
    Arxiv
     
    Sen.2024
    .......
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30