Həccin fəlsəfəsi və onun sosial mahiyyəti
|
Həcc mövsümünün çox da uzaqda qalmadığını və həccin həm dini, həm də ictimai-siyasi əhəmiyyətini–onun müsəlmanların bir-birinə yaxınlaşmalarında oynaya biləcəyi rolu nəzərə alaraq bu mövzu ilə maraqlananlar üçün faydalı olması ümidi ilə Quran ayələri və rəvayətlərdən, böyük dini şəxsiyyətlərin və müasir mütəfəkkirlərin sözlərindən istifadə edərək həccin fəlsəfəsi və onun müsəlmanların vəhdətindəki rolu barədə araşdırma apararaq, məqalə şəklində bir sıra məsələləri qeyd etmək qərarına gəldik. İlk öncə «Həcc»in lüğəti və terminoloci tərifinin qeydini lazım və məqsədəuyğun hesab edirik.
|
19.10.09 Məqaləni oxumaq
|
|
|
Qurani-Kərimdə valideyn övlad münasibəti
|
Həyat xüsusi bir nizam üzərində qurulub. Heç şübhəsiz ki, Qüdrət Sahibi - kainatın Xaliqi Özü bu qərarı vermişdir. Mikro elemetntlərdən tutmuş ən böyük cismlərə qədər, hətta nəhəng planetlər xüsusi bir ölçü vahidi ilə yaranmış və hərəkətdədir. Hamısının da idarə edəni Qüdrət Sahibi - Allah-Təala Özüdür. Hamımıza məlumdur ki, bütün yaranmışların əşrəfi - alisi insandır. Biz insana ata-anasına yaxşılıq etməyi tövsiyə etdik…
|
19.10.09 Məqaləni oxumaq
|
|
|
Ailədə əxlaq əsas meyardır
|
Ailə kiçik bir dövlətdir. Onu idarə etmək yüksək istedad tələb edir. Həzrəti Peyüəmbər (s) buyurmuşdur: “Sizin hamınız çobansınız (çoban misalındasınız) âÿ sürünü idarə etmək mə’suliyyətè daşıyırsınız”. Bu hədisdən belə məlum olur ki, ailə başçısı ailənin bütün ağırlıqlarını þç çiynində daşımalıdır. O, ailəsini ərsəyə yeòèðìÿê üçün bütün imkanlarından istifadə etməlè, onların ãèäàëàíìàñûíû, ən başlıcası èñÿ ailənin mə’nəviyyatını - əxlaq normalarını tə’min etməli âÿ gələcək övladlarını şəxsiyyət kimi yetişdirməlidir.
|
19.10.09 Məqaləni oxumaq
|
|
|
Əql
|
(yaxşı və pisi ayıran qüvvə) 433
1. Hər kimin ağlı varsa, düzlükdə və nicatdadır. 418
2. Bütün yaxşılıqlar əql vasitəsilə dərk olunur, hər kimin əqli yoxdursa, dini də yoxdur. 951
|
19.10.09 Məqaləni oxumaq
|
|
|
Susuz qalan «alçalıq»ın fəryadı
|
Hər dəfə kəndə gedəndə kənd camaatı başıma yığılır, dərd-sərlərindən danışırlar. Bakıda mötəbər şəxsiyyətlərlə bir yerdə olduğumu bildikləri üçün, elə bilirlər ki, əlimdən çox iş gəlir. Adamdan ümidli cavablar gözləyir, hətta uman yerdən küsərlər deyibən, umu küsülük edənlər də olur. Əsrarəngiz və füsünkar təbiətilə göz oxşayan Masallı torpağı həmişə məhsuldar olmuş, tərəvəz və sitrus meyvələri ilə şəhər əhalisinin təlabatını lazımınca ödəmişdir. Ölkəmiz müstəqillik qazanandan sonra bütün bölgələrdə olduğu kimi Masallıda da kənd təsərrüfatının inkişafında böyük geriləmə müşahidə olunmaqdadır.
|
19.10.09 Məqaləni oxumaq
|
|
|
|
Heydər Əliyev və dini tolerantliq
|
Heydər Əliyev: “Quranı-Kərimin bütün kəlamları bu gün Azərbaycanda Allahın yolu ilə getməyimiz üçün məşəldir.”
Azərbaycan bir çox millətlərin və dini konfessiyaların dinc yanaşı yaşamasının unikal nümunəsidir, desək səhv etmərik. Heç şübhəsiz bu ənənənin kökləri tarixin dərinliklərinə gedib çıxır. Hələ eramızın birinci yüzilliyinin ortalarında xristianlığın ilk ardıcılları Azərbaycana pənah gətirmiş və sonradan burada yaranan Alban kilsəsinin əsasını qoymuşlar. İslamın Azərbaycana gəlişi ilə dini dözümlülük ənənələri daha da möhkəmlənmiş və müsəlman tolerantlığının əsasını Qurani-Kərimin surə və ayələri təşkil etmişdir. Ayəyi-şərifədə buyurulur:
|
19.10.09 Məqaləni oxumaq
|
|
|
|
Əliyevlər dövründə çiçəklənən Azərbaycan
|
Azadlıq, müstəqillik həm ayrıca bir vətəndaş üçün, həm də bütöv xalqlar, millətlər üçün ən müqəddəs, ən şirin nemətdir. Biz azadlığımızın, müstəqilliyimizin yolunu illərlə gözləmişik, mübarizə aparmışıq, bu yolda minlərlə şəhid vermişik. Azadlığı, müstəqilliyi əldə etmək nə qədər çətindirsə, onu qoruyub saxlamaq bir o qədər mürəkkəb və ağır məsələdir. Qüdrətli və möhkəm dövlət olmadan azadlıq və müstəqillik də yoxdur.
|
19.10.09 Məqaləni oxumaq
|
|
|
Həyasızlığın son həddi
|
Biri birinə bağ verdi, o biri ona bir alma da vermədi. Belə bir deyimə atalar sözü də deyirlər. Yəqin ki, tarixdə belə bədxah adamlar olub ki, bu deyim də yaranıb.
1992-ci ildə ömrümün çətin günləri başlandı. Bu çətinlik xidmət etdiyim sahənin səmərəsi olaraq dövlət tərəfindən mənə verilən mənzilin qaçqınlar tərəfindən tutulması oldu. Taleyin və qədərin bu yazısına narahat olsam da, razılaşmaq məcburiyyətində qaldım. Onlar da mənim kimi vətəndaşdır, onların yurdu-yuvası dağılıb, dedim. Mən birtəhər kirayədə yaşıyaram, qoy həmin qaçqınların qəlbi rahat olsun, deyə düşünürdüm.
|
19.10.09 Məqaləni oxumaq
|
|
|
|